Revelstoke mountain - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Marjon Smits - WaarBenJij.nu Revelstoke mountain - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Marjon Smits - WaarBenJij.nu

Revelstoke mountain

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Marjon

12 Augustus 2014 | Canada, Revelstoke

Vandaag vertrokken richting Revelstoke. Een mooie tocht waarbij we steeds meer in het Canada van de 'plaatjes' komen. Blauwe meren, groene bergen, kronkelende riviertjes en traag door het landschap slingerende goederentreinen. Bij het information-point in Revelstoke even gevraagd of we met de camper Mount Revelstoke op mochten. Zo'n 26 km omhoog naar de top is toch wat overdreven voor onze eerste bergwandeling... Als de camper minder dan 30 ft was dan mocht het... Maar hoe lang is ie? Handleiding er op nageslagen maar nergens staat de lengte vermeld! Dan maar de gok nemen.... Boven op de top van de berg lekker gewandeld (ja Wil je kan weer trots op ons zijn de eerste bergwandeling is een feit). De echte lange wandelingen zijn afgesloten vanwege het nog steeds grote brandgevaar. Maar een aantal kleinere wandelingen leverde prachtige vergezichten, veel mooie bloemen en zelfs sneeuw (ijs) en helaas ook heeeel veel steekvliegen op.
Op de camping heb ik wat foto's genomen van de voertuigen die ons omringen. Echt bizar! Ons campertje valt volledig in het niet... En de enorme bussen zijn vaak bewoond door 2 (oude) mensen...

• 13 Augustus 2014 - 20:35

Sharon:

Ziet er avontuurlijk uit! Goed bezig. Maar ik dacht dat jullie ook in zo'n monstercamper zaten. Ik zag Jan er al helemaal in rijden;)

Groetjes uit Gouda!

• 13 Augustus 2014 - 22:10

Else:

Dit ziet er uit als een reis om nooit te vergeten. Wat een apart land! Ik ben benieuwd wat jullie nog meer gaan tegenkomen.

Groetjes van Els